Visos naujienos
Šiuo metu visos 49 šalies vietos veiklos grupės yra parengusios ir netrukus pradės įgyvendinti vietos plėtros strategijas, kurių svarbiausios aktualijos yra socialinės atskirties ir skurdo mažinimas bei verslo, įskaitant socialinį, vystymas, didinant užimtumą. Socialinis verslas yra toks verslo modelis, pagal kurį, išnaudojant rinkos mechanizmą, pelno siekimas siejamas su socialiniais tikslais ir prioritetais. Europoje socialinis verslas užima nemažą rinkos nišą - net 10 proc. Prognozuojama, kad Lietuva kitų šalių lygį šioje srityje pasieks tik po 10-15 metų.
Saulius Cironka pastebėjo, kad nors socialinis verslas dar tik formuojasi, tačiau kai kurie aktyvūs žmonės jau sėkmingai įgyvendina savo idėjas ir gali pasidalyti patirtimi, o iš jų mokosi tie, kas dar tik žengia pirmuosius žingsnius. Diskusijos dalyviai pasidžiaugė pernai Ūkio ministerijos kartu su socialiniais partneriais pagaliau patvirtinta Socialinio verslo koncepcija. Diskusijoje Investor's Forum strateginių projektų vadovė, VšĮ ,,Gerais norais pragaras grįstas" partnerė Andželika Rusteikienė pastebėjo, kad socialinis verslas gimsta ten, kur verslas nemato galimybės užsidirbti. „Mes negalime nusikopijuoti socialinio verslo modelio nuo, tarkime, D. Britanijos, nes mūsų šalies specifika yra visai kita, todėl turime kurti savo. Šio verslo koncepcija „neuždeda apynasrio", o duoda daug laisvės", - sakė A. Rusteikienė. Lietuvos atsakingo verslo asociacijos atstovės Renatos Gaudinskaitės nuomone, darnus verslas negali egzistuoti be bendradarbiavimo su vietos bendruomene. Platesnę informaciją rasite čia: http://zum.lrv.lt/lt/naujienos/socialinio-verslo-daigai-kaimo-bendruomenese